Terminal płatniczy – Białołęka

terminal, karta płatnicza

Oferujemy terminale mobilne na Białołęce i innych dzielnicach Warszawy. To urządzenia, które pozwalają na realizowanie płatności mobilnych bez stałego dostępu do źródła zasilania. Działają dzięki łączności Wi-Fi, pozwalając na wysyłanie raportów automatycznie, bez konieczności ich ręcznego generowania. To poręczne, nowoczesne urządzenia działające zgodnie ze standardem bezpieczeństwa PCI PTS 5.x.

Terminal płatniczy z naszej oferty wyposażono w ekran dotykowy i system Android. Karta SIM niezbędna do poprawnego działania sprzętu jest dostępna w cenie, w ramach usługi najmu terminalu. Urządzenie działa online z wykorzystaniem szybkiej łączności 4G, co pozwala na płynne przesyłanie danych. Terminal Verifone na Białołęce pozwala na realizowanie sprzedaży, unieważnień i zwrotów. Wyposażono go w technologię odczytu kart z paskiem magnetycznym, mikroprocesorem oraz zbliżeniowych.

Oferujemy terminale płatnicze w Łomiankach i wszystkich dzielnicach stolicy. Zaopatrujemy w nie właścicieli lokali usługowych i sklepów. Zachęcamy do sprawdzenia parametrów technicznych naszych terminali i warunków współpracy. Dostarczamy urządzenia do klientów ze stolicy oraz okolicznych miejscowości. Zapewniamy też pełne wsparcie serwisowe.

FAQ

Czy konieczny jest minimalny obrót na terminalu?

Nie wymagamy minimalnego obrotu z wykorzystaniem naszego terminalu. Prowizje są rozliczane na koniec miesiąca, na podstawie faktury z terminem płatności wynoszącym 28 dni.

Czy terminal mobilny może być połączony z kasą fiskalną?

Terminale płatnicze z naszej oferty kierowane do klientów z Białołęki pozwalają na integrację z kasą fiskalną. Wszystko odbywa się na podstawie łączności Wi-Fi.

Na jak długo trzeba wynająć terminal mobilny?

Terminal mobilny z naszej oferty można wynająć na 12, 24 lub 36 miesięcy. Dokładny czas trwania umowy jest ustalany podczas jej podpisywania.

Czy użytkownik naszego terminala musi samodzielnie generować raporty?

Terminale Verifone działają online, dzięki czemu mogą one samodzielnie generować i przesyłać niezbędne raporty. Użytkownik jest zwolniony z obowiązku przygotowywania takiej dokumentacji.

Jak rozliczane są transakcje na terminalu i prowizja?

Prowizja jest rozliczana w ramach comiesięcznej faktury, w zależności od wartości realizowanych transakcji. Użytkownik ma aż 28 dni na wpłacenie należnej kwoty.

Jak następuje podpisanie umowy?

Stawiamy na ekologiczne rozwiązania, dlatego umowa jest podpisywana online, bez konieczności drukowania dokumentów. Użytkownik może dostać się do raportów z użyciem specjalnego panelu.

Czy terminal jest odporny na działanie wilgoci?

Terminale mobilne z naszej oferty są odporne na działanie wilgoci i pyłu. Wyposażono je w obudowę o stopniu zabezpieczenia IP52.